Założenie Profilu i zasady korzystania z Biura

Założenie Profilu i zasady korzystania z BiuraRejestracja użytkownika

Aby korzystać z naszych usług każdy użytkownik musi się zarejestrować. Do tego służy formularz, który zamieszczony jest na stronach portalu. Proces rejestracji nowego Klienta jest bardzo prosty i zajmuje dosłownie kilka minut. W formularzu należy wpisać:

login - wybierz swoją nazwę, może to być np. imię, pseudonim….

adres e- mail - (będziesz mógł się nim logować, służy też do korespondencji między użytkownikami). Twój e-mail musi być rzeczywisty, w innym przypadku nie otrzymasz informacji do aktywacji konta i nie dokonasz rejestracji.

płeć - tu zaznaczasz czy jesteś kobietą czy mężczyzną

data urodzenia - wpisz dokładną datę ponieważ na jej podstawie system przyporządkuje Cię do ofert w odpowiedniej grupie wiekowej.

akceptuję regulamin i warunki użytkowania - musisz zaznaczyć, że zapoznałeś się z Regulaminem. W razie braku akceptacji otrzymasz informację że wystąpił błąd.

Captcha: Nie jestem robotem. Kliknij w okienko a pojawi się zapytanie z obrazkami. Wybierz obrazki zgodnie z pytaniem i zweryfikuj. Po podaniu prawidłowej odpowiedzi w okienku pojawi się znak " V". Zainstalowano antyspam captcha aby uniknąć złośliwych robotów.

Po zakończeniu tych czynności, kliknij w okienko Rejestracja.

Po zakończeniu rejestracji otrzymasz informację - komunikat o dalszych czynnościach oraz na Twoją poczę e-mail wiadomość i link do aktywacji Twojego konta. Musisz potwierdzić założenie konta, klikając w odpowiedni link aktywacyjny. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę logowania. Po pierwszym zalogowaniu zostaniesz od razu przeniesiony do panelu Edycja hasła lub ustawienia, gdzie ustawiasz swoje swoje hasło, którym będziesz się logował do sewisu. Po zapisaniu hasła należy założyć swój Profil- ankieta z danymi do wypełnienia jest w panelu Założenie lub edycja profilu.

Założenie profilu

 

  1. W Ankiecie profilu należy wypełnić wszystkie pola - prosimy tego przestrzegać, pamiętaj - Profil jest Twoją wizytówką. Wszystkie profile są sprawdzane oraz weryfikowane. Aktywacja poprawnie założonego profilu w ciągu 24 h. Konta założone a nie aktywowane na swojej poczcie e-mail oraz Profil pusty lub tylko częściowo wypełniony (można uzupełnić-edytować)- bedzie usunięty po upływie 24 godz. od rejestracji Użytkownika.
  2. Uzupełnij wszystkie pola profilu we wszystkich działach, zaznaczając odpowiednie pola oraz wpisz teksty w działach opisowych.
  3. Użytkownik w profilu podaje swoje imię: w polu Imię wpisz swoje jedno imię - jest ono widoczne w tytule Twojej wizytówki profilu. Nr oferty nadaje system automatycznie. Wpisane w następnym polu nazwisko jest widoczne wyłącznie dla administratora, nie jest widoczne dla użytkowników.
  4. W polu o sobie, opisz siebie jaki(a) jesteś, opisz swój charakter ..itp. Tekst powinien być opisowy, poprawny gramatycznie i bez błędów ortograficznych. Jest to ważne ponieważ część opisu będzie widoczna w Twojej wizytówce na podstronach z ofertami. Podobne kryteria zastosuj przy wypełnianiu pola inne wymagania odnośnie partnera.
  5. W polu miasto wpisz miejscowość zamieszkania. Jeżeli mieszkasz w małej miejscowości i nie chcesz tego ujawniać, wpisz najbliższe większe miasto (np. powiatowe) w Twoim województwie. Miejscowość w profilu widoczna jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników z opłaconym abonamentem.
  6. Zdjęcia w profilu: jedno zdjęcie ustawione jest jako główne oraz 3 dodatkowe w galerii. Zdjęcie główne musi być z widoczną twarzą, wyraźne, o dobrej jakości, najlepiej w formacie JPG. Zdjęcia do galerii mogą być dowolne z widoczną twarzą i przybliżoną sylwetką na pierwszym planie (bez zbędnych krajobrazów i innych osób w tle). Po dodaniu zdjęcia koniecznie wypełnij (pole pod zdjęciem) czy Twoje zdjęcie ma być widoczne dla wszystkich przeglądających Portal (wtedy zdjęcie jest otwarte - widoczne), czy tylko dostępne dla zalogowanych Klientów Biura (zdjęcie z nałożonym filtrem - zamazana sylwetka). Po zalogowaniu Użytkownika zdjęcie jest w pełni widoczne a dla innych niewidoczne. Wymagane jest dodanie zdjęcia profilowego aby profil został aktywowany w opcji "zatwierdzony" - oczekujący na wykupienie abonamentu. Jeżeli nie możesz dodać swojego zdjęcia z uwagi na nieodpowiedni format (za duże, lub małe) - prześlij zdjęcie na biuro@serenada.pl to je sami sformatujemy i dodamy.
  7. Zapisanie profilu: po wypełnieniu wszystkich pól profilu i dodaniu zdjęcia (zdjęć) wszystkie informacje zapisz. W tym celu kliknij w okienko zapisz. Profil zostanie założony. Przejrzyj swój profil a w razie potrzeby (błędów) możesz poprawić – na stronie profilu skorzystaj z odnośnika założene lub edycja profilu. W dowolnej chwili w okresie trwania członkowstwa będziesz mógł usunąć swój Profil, zgłaszając to Aministratorowi na biuro@serenada.pl
  8. Usługi w Biurze są płatne. Po zatwierdzeniu Profilu należy wybrać abonament i formę płatności z cennika lub bezpośrednio skorzystać z systemu płatności internetowej Przelewy 24. 
  9. Przekierowanie na stronę płatności przelewy24. Po zapisaniu danych, na Twoim indywidualnym Profilu pojawi się panel wykup abonament. Po zatwierdzeniu profilu wybierz odpowiedni abonament - kliknij abonament,  następnie będziesz kolejno przenoszony do: koszyka zamówienia i realizacji zamówienia - w tabeli danych do przelewu online musisz wpisać swoje dane do przelewu: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nazwę i nr Twojego profilu (np. 7345). Banki wymagają pełnych danych do realizacji transakcji. Twoje dane osobowe do przelewu są jednorazowe i nigdzie nie zapisane. Następnie zostaniesz przekierowany do panelu Przelewy24. Wybierasz swój bank, logujesz się do Panelu Klienta ( tak jak płacisz tradycyjnymym przelewem internetowym)  i dokonujesz zapłaty, otrzymasz z Twojego banku SMS z kodem do autoryzacji przelewu. Po wpisaniu kodu dokonujesz zapłaty. Po dokonaniu przelewu otrzymasz informację na swoją pocztę e-mail o dokonaniu transakcji. Profil automatycznie sie aktywuje i jest widoczny na stronie w opcji standard- opłacony.

 

Zasady korzystania z portalu i uprawnienia użytkownika

Użytkownicy są podzieleni na 2 kategorie: ze statusem zatwierdzony i statusem standard. Aby przeglądać pełne profile innych Użytkowników portalu musisz posiadać swój Profil i opłacić wybrany abonament. 

1. Uprawnienia użytkownika – status zatwierdzony - oczekujący do 7 dni na wykupienie abonamentu:

  • - będziesz widoczny dla wszystkich użytkowników portalu - jednak wyłączone Twoje dane do kontaktu
  • - brak dostępu do pełnych danych w profilach innych użytkowników
  • - brak możliwości wysyłania wiadomości (e-maila do wybranej osoby) i korzystania z innych komunikatorów
  • - możliwość zamieszczenia tylko zdjęcia głównego (bez możliwości zamieszczenia dodatkowych 3 zdjęć w galerii)

2. Uprawnienia użytkownika z wykupionym abonamentem - status standard:

  • - zapewniony dostęp do wszystkich profili z pełnymi danymi
  • - możliwość zamieszczenia, oprócz zdjęcia głównego, dodatkowych 3 zdjęć w galerii profilu
  • - możliwość wysyłania wiadomości pocztą e-mail oraz kontaktowania się telefonicznie z wybraną osobą
  • - możliwość prezentacji profilu użytkownika (w dziale: Polecane oferty) na stronie głównej oraz innych stronach portalu.
  • - w kontaktach mailowych - korzystaj wyłącznie z formularza na profilu " wyślij do mnie wiadomość" -  unikniesz wtedy ujawnienia swojego adresu e-mail.

Użytkowników portalu, którym skończył się termin członkostwa i nie wykupili nowego abonamentu, system automatycznie przenosi do opcji: profil bezpłatny - bez możliwości kontaktowania się i aktywny do 30 dni..

Korzystanie z portalu jest bardzo proste, musisz jedynie uważnie czytać informacje zamieszczone w odpowiednich polach (szczególnie przy zakładaniu profilu). W razie problemów, jesteśmy do dyspozycji - wyślij informację na e-maila Biura podanego w dziale: Kontakt lub możesz skorzystać z porad w dziale: Pomoc techniczna.

Zapraszamy

Zarejestruj się

X
1 + 2 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
Secure Login

This login is SSL protected