Pomoc techniczna – informacje i rozwiązanie problemów

Szanowni Państwo, przedstawiamy informacje pomocne przy problemach technicznych w użytkowaniu naszego Serwisu. Są to najczęściej pojawiające się problemy – dlatego je prezentujemy i chcemy na nie odpowiedzieć.

Większość błędów przy rejestracji i założeniu profilu Użytkownicy popełniają z własnej winy, gdyż nie czytają informacji. Wszystkie informacje są zawarte na stronie w poszczególnych zakładkach. Ponadto po każdej operacji wyświetlają się komunikaty oraz w górnej części ( w tabelce ) jakie czynności należy wykonać aby np. prawidłowo założyć profil. Polecamy dobrą radę - należy uważnie czytać informacje i kierować się zawartymi tam wskazówkami.

 

Rejestracja i logowanie

1. Prawidłowa rejestracja. Musisz w polu zarejestruj się wpisać swój "Login", adres e-mial, swoją datę urodzenia, zaakceptować Regulamin i warunki korzystania i nacisnąć okienko rejestracja. Po prawidłowej rejestracji zostanie wysłany na Twój e-mail link aktywacyjny. Aktywacja konta nastąpi po kliknięciu w link i przeniesieniu na stronę portalu. Jeśli na swojej poczcie nie masz wiadomości  o założeniu konta, oznacza to, że podaleś w formularzu rejestracji błędny adres e-mail. 

2. Logowanie. Pierwsze logowanie jest automatyczne za pomocą linku aktywacyjnego. Po zalogowaniu przeniesiony zostaniesz na formularze zakładania profilu, ktory jest w 2 odsłonach. Pierwsza odslona - ustawienie hasła i następna - założenie profilu. Login i Twój adres e-mail zostaje taki jak przy rejestracji. W panelu ustawienia hasła musisz wybrać swoje właściwe hasło (min. 6 znaków), którym będziesz się każdorazowo logował (a) do portalu. Zawsze możesz zmienić (edytować) swoje hasło na nowe.

Jeśli masz problem z logowaniem oznacza to że jest nieprawidłowy Login bądź hasło. Wielkość liter, spacje i inne znaki mają znaczenie przy logowaniu. Sprawdź też czy nie jest włączony Caps Lock.

Jeśli nie pamiętasz hasła, zawsze możesz poprosić o nowe. Administrator serwisu nie zna Twojego hasła. W okienku logowania masz opcję „Prześlij nowe hasło”. Następnie zostaniesz przekierowany na swój Profil, wejdź w zakladkę "ustawienie lub edycja hasła", wprowadź nowe hasło i zapamiętaj je i zapisz - kliknij na końcu strony w okienko "zapisz". Teraz loguj się nowym hasłem. Nowe hasło może też ustawić administrator strony - wtedy należy skontaktować się z Biurem telefonicznie lub wysłać e-maila z prośbą o nowe hasło.

 

Poczta i kontakty z użytkownikami

1. Do kontaktowania się z Użytkownikami serwisu wykorzystany jest Twój adres e-mail, który podany był przy rejestracji. Jest on niewidoczny i anonimowy dla innych użytkowników. Kontaktujesz się z inną osobą za pomocą formularza, który jest na pasku nad treścią każdego Profilu. Należy kliknąć w odnośnik „wyślij do mnie wiadomość”. Wpisujesz wiadomość a następnie kliknij w okienko wyślij wiadomość. Możesz zaznaczyć opcje "Wyślij kopię do mnie". W informacji na Twojej poczcie jest tylko treść wiadomości od Użytkownika np. Maria 1788. 

2. W kontaktach telefonicznych, przy rozpoczęciu rozmowy musisz się przedstawić np. Jestem Klientem Biura Serenada Adam, mój nr 1750 i następnie przechodzisz do tematu rozmowy. Podanie imienia i nr oferty jest ważne, bowiem tym uwiarygodniasz, że jesteś zarejestrowanym członkiem Biura.

Kontakt e-mailowy jest za pomocą formularza kontaktowego  - zakladka w profilu "wyślij do mnie wiadomość" Wiadomość dochodzi do Użytkownika na jego osobistą pocztę e-mail., którą podał w czasie rejestracji.Użytkownik tego odnośnika nie widzi na wlasnym profilu, gdzyż nie wysyła wiadomości sam do siebie.

Numer telefonu wyświetlany jest użytkownikom z opłaconym abonamentem, pod warunkiem, że zaznaczysz w swoim profilu zgodę na zamieszczenie. W przypadku braku zgody numer widoczny jest tylko dla Ciebie i administratora serwisu.

3. Użytkownik o statusie „zatwierdzony” widoczny (aktywowany) pełny profil użytkownika ze zdjęciem. W tej opcji - nie można wysyłać informacji do innych użytkowników. Użytkownik może jedynie otrzymywać wiadomości od zainteresowanych jego profilem osób z opłaconym abonamentem. Nie ma też dostępu do pełnych profil (nałożone kłódki) i innych danych kontaktowych wybranych osób.

4. Blokowanie użytkowników. Administrator w każdej chwili może zablokować Profil użytkownika, z uwagi na nie przestrzeganie Regulaminu Biura. Zablokowany użytkownik otrzyma wtedy stosowne powiadomienie e-mailem. Zablokowanie użytkownika jest z reguły na okres do 2 tygodni. Administrator może odblokować Profil po otrzymaniu stosownego Oświadczenia, że Użytkownik będzie respektował Regulamin i zasady działania Biura. Oświadczenie należy przesłać pisemnie na e-mal Biura lub listownie.

5. Usunięcie konta użytkownika. a/ Następuje gdy konto jest nieaktywowane, profil nie spełnia wymogów (nie wypełniony, brak zdjęcia) - mimo wysłania e-maila z informacją o poprawienie profilu.

b/ Następuje wtedy kiedy Użytkownik w sposób rażący narusza Regulamin Biura i zgłaszane są skargi na niekulturalne zachowanie użytkownika w czasie rozmowy telefonicznej oraz obraźliwe i wulgarne i niestosowne treści w korespondencji mailowej. Usunięcie konta Użytkownika jest bezpowrotne a jego e-mail zablokowany. Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyn zrezygnować z usług Biura. Powinien to zgłosić Administratorowi celem usunięcia Konta.

 

Abonament i płatności

1. Oferujemy różne abonamenty dla użytkowników, które określają czas trwania członkostwa i aktywne korzystanie z usług Biura. Należy wybrać jeden abonament i po założeniu profilu i dokonać płatności w dogodnej formie za pośrednictwem systemu płatności online Przelewy 24, w swoim Banku przelewem na konto Odbiorcy lub na Poczcie. Szczegóły przedstawiamy z zakładce: Cennik usług - płatności. W każdym przypadku przy dokonywaniu płatności musisz na przelewie lub przekazie podać nr i Imię ( np. 1760 Barbara) tak jak w założonym Profilu. To ułatwia nam szybką aktywację Profilu Użytkownika. Profil użytkownika z opłaconym abonamentem nazwywa się "standard ". Profile nieopłacone usuwane są po 30 dniach. 

2. Problem z płatnościami online. Aby móc wykupić abonament przez platformę przelewy 24 musisz mieć aktywne konto płatności elektonicznej w swoim banku. Bardzo rzadko występuje problem gdy Twój bank czas pracy ogranicza do stałych godzin i wysłanie przelewu np. wieczorem po jego zamknięciu jest niemożliwe. Niestety nie wszystkie banki realizują przelewy 24 h i 7 dni w tygodniu. Możesz sprawdzić terminarz dostępu do banków na stronie internetowej bankbrowser.pl . Polecamy poczekać i dokonać płatności w odpowiednich godzinach.

3. System zabezpieczeń płatności online. System zabezpieczeń spełnia najwyższe kryteria i standardy finansowe oraz bezpieczeństwa dostarczane przez platformę Przelewy24. Jeżeli dokładnie wypełnisz wszystkie zalecane pola w w panelu Realizacji zamówienia, płatność będzie bezpiecznie i szybko zrealizowana. Aktualizacja konta może potrwać do 3 godzin, ale zazwyczaj wynosi to kilka minut. Uzależnione jest o przesłania przez system płatności potwierdzenia o prawidłowej jej realizacji.

4. Wygaśnięcie abonamentu. Jeżeli Użytkownik nie przedłużył abonamentu i skończył się okres członkostwa, Profil użytkownika będzie automatycznie przeniesiony do statusu „bezpłatny”. Termin bezpłatnego członkostwa trwa 1 miesiąc. Następnie Profil będzie usunięty. Administrator zastrzega sobie prawo na przedłużenie okresu bezpłatnego profilu o kolejny miesiąc.

5. Przedłużenie abonamentu. Użytkownik w każdej chwili trwania członkostwa może wykupić nowy abonament na kolejny okres. Data nowego okresu członkostwa liczona jest od daty upłynięcia poprzedniego abonamentu.

6. Zawieszenie czasu trwania abonamentu. Nie ma takiej opcji w systemie. Nie można zawiesić czasu trwania członkostwa.

7. Usunięcie swojego Profilu. W czasie trwania członkostwa, każdy Użytkownik może usunąć Profil bez podania przyczyny. W tym celu należy przesłać mail do administratora wskazany w zakładce kontakt z adresu e-mial używanego w Twoim profilu, z podaniem nr oferty i loginu. Administrator wyśle na Twój e-mial link do dezaktywacji konta lub usunie samodzielnie. Jest to rodzaj zabezpieczenia, służącego autoryzacji osoby zgłaszającej żądanie usunięcia konta.

8. Promocje. W abonamentach stosujemy promocje cenowe. Przy wykupieniu np. abonamentu na 6 miesięcy oszczędzasz 30 zł, (zamiast 180 zł, płacisz 150 zł) a przy abonamencie na 12 miesięcy (zamiast 250 zł –  oszczędzasz 50 zł i płacisz 200 zł. Polecamy promocyjne wykupienie abonamentu na 12 miesięcy lub na czas nieokreślony. Zobacz cennik.

 

Jeśli masz pytanie i nie wiesz jak rozwiązać problemy techniczne z użytkowaniem Serwisu napisz do nas na biuro@serenada.pl Odpowiemy na Twojego e-maila w miarę szybko.

Zarejestruj się

X
1 + 0 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
Secure Login

This login is SSL protected